среда, 29 ноября 2017 г.

Հրեական առակներ (10 առակ)

Շնորհավորանքներ

Մի մարդ գնաց կառավարության կենտրոն և ասաց
-Կինս մահացել է և ես խնդրում եմ ֆինանսավորել թաղման ծախսերը։
Կառավարության պատասխանատուն պատասխանեց
-Բայց ձեր կինը երկու տարի առաջ էր մահացել։
Մարդը ասաց
-Դա իմ առաջին կինն էր, իսկ սա իմ երկրորդ կինն էր։
-Օ՜,-պատասխանեց պաշտոնյան,-ես չէի իմացել, որ դուք երկրորդ անգամ էիք ամուսնացել։ Շնորհավորանքներս։



Սովորել իտալերեն

Յոհանը ցանկանում էր սովորել իտալերեն և հայրը նրան ուղարկեց Իտալիա՝ լեզուն սովորելու համար։ Մի քանի շաբաթ անց, հայրը նամակ է ուղարկում որդուն, հարցնելով, թե ինչպես են գործերը ընթանում։
Յոհանը ետ նամակ է ուղարկում հորը, որում ասում է
-Ոչ այնքան լավ ։ Ես այնքան էլ լավ չեմ հասկանում իտալերեն լեզուն, բայց զուգահեռ այս ամենին ես սկսում եմ մոռանալ իմ մայրենի լեզուն։
Հայրը պատասխանում է
-Որքան հնարավոր է շուտ տուն վերադարձիր, թե չէ եթե մի փոքր ուշ վերադառնաս, միգուցե երկու լեզուներից ոչ մեկն էլ չես հիշի։



Եթե ես լինեի քո հայրը

Հիտլերն ասաց Յոհանին
-Եթե ես լինեի քո հայրը, ի՞նչ կուզենաիր դառնալ։ Բժի՞շկ, կամ գուցե ինժենե՞ր։
-Եթե դուք լինեիք իմ հայրը,-պատասխանեց Յոհանը,- ես կցանկանայի լինել որբ։



Գնիր Դոբերման

Հարուստ մարդը վաճառողին տվեց երկու հարյուր դոլար գումար և պատվիրեց գնել Դոբերման տեսակի շուն։
-Սըր,-ասաց վաճառողը,-ես պետք է հարցնեմ, թե ինչպե՞ս կարող եմ գտնել այդ գնի բարձրորակ դոբերման։ Լսե՛ք, տվեք ինձ հինգ հարյուր դոլար և ես կբերեմ ձեզ համար իսկական դոբերման։
-Լավ,-ասաց մեծահարուստ մարդը,-Ահա փողը, պարզապես համոզվեք, որ կարող եք գտնել լավագույնը ինձ համար։
-Կարծում եմ ամեն ինչ կարվի,- ասաց վաճառողի ընկերը, բայց կա մեկ բան, որ ուզում եմ իմանալ։ Կարո՞ղ եք ասել, թե ի՞նչ է դոբերմանը։



Հաղթողի ընտրած թվերը

Մի օր Հերշելը տեղական վիճակախաղում նշելով հաղթական թվերը, հաղթում է վիճակահանության խաղացանկով։ Նրա ընկերը շնորհավորում է նրան և հարցնում
-Ինչպե՞ս որոշեցիր հավաքել 67 թիվը։
-Դե,- պատասխանեց Հերշելը,- երազիս մեջ տեսա 23 թիվը, իսկ հաջորդ գիշեր 42 թիվը։ Այնուհետև մնացած օրերին ես էլ ոչ մի թիվ չտեսա երազներումս։ Այսպիսով ես գումարեցի 23 և 42 թվերը և խաղադրույք կատարեցի 67 թվի վրա։
Ընկերը մի քանի վայրկյան մտածեց և ասաց
-Բայց 23-ին գումարած 42 անում է 65, ոչ թե 67։
-Լավ,-ասաց ընկերը,- դու իսկական մաթեմատիկոս ես։



Մեր նոր եկեղեցական երգիչը

-Մեր նոր այս երգիչը երգում է հրեշտակի պես,-ասաց Էլը։
-Ես այդքան էլ տպավորված չեմ։ Եթե ես ունենայի նրա ձայնից, ես կերգեի ավելի լավ, քան ինքը,-պատասխանեց Մոշեն։



Հրեական օրենքն ընդդեմ կառավարության օրենքի

Մի հրեացի մարդ ձանձրացած իր կյանքից որոշեց դառնալ բռնի հանցագործ։
Մի օր նա թաքնվում է ծառի ետևում և դուրս է թռնում պատահական անցորդի վրա։
Բայց երբ նա պետք է հաներ դանակը և հարվածեր մարդուն, հանկարծակի իջեցնում է այն և ասում
-Դու շատ երջանիկ տղա ես, քանի որ ես հիշեցի, որ սա սովորական կաթնամթերքի դանակ է։ 



Կյանքը նման է ձմերուկի

Մի օր երկու ընկերներ նստած էին ծառի տակ և հանկարծ նրանցից մեկն ասաց
-Արդյո՞ք կյանքը նման չէ ձմերուկի։
-Ձմերուկի՞,- մյուսը պատասխանեց,- ինչպե՞ս թե։
-Ինչու՞ ես ինձ հարցնում,-պատասխանում է ընկերը,-ի՞նչ է, այդքան փիլիսոփայի եմ նման։



Դա այն է, ինչ ես ասում եմ ապրել

-Ի՞նչ հաճախականությամբ է Ռաբին փոխում իր հագուստը ամեն շաբաթ։
-Յոթ անգամ։
-Իսկ հողատերերի՞ն։
-Տասն անգամ։
-Մարզպետի՞ն։
-Տասներկու անգամ։
-Իսկ ինչ՞ կասես Ռոտսչիլդ միլիոնատիրոջ մասին։
-Նա անընդհատ փոխում է այս ամենը։
 ․․․Սա է այն, ինչ ես կոչում եմ ապրել։



Մեղք գործելու մասին

Մի օր տղան գնաց հոր մոտ և ասաց
-Կարո՞ղ ես ինձ պատմել մեղք գործելու մասին։
-Այո,- պատասխանեց հայրը,- պատկերացրու, երբ պետք է մտնես զով լիճը, սկզբում զգում ես ջերմաստիճանի ազդեցությունը և ասում ես <<Օ՜յ>>։ Բայց հետո մի պահ, երբ սովորում ես ջրի ջերմաստիճանին և զգում ես քեզ հանգիստ ու հաճելի, այդ ժամանակ բացականչում ես <<Ա՜հ>>։ Կեղծ մեղք գործելը նման է մեղքի հակառակ կողմին։ Սկզբում դու ասում ես <<Ա՜հ>>, բայց հետո բացականչում ես <<Օ՜յ>>։





Թարգմանությունների աղբյուրը՝ http://www.rodneyohebsion.com/jewish-folktales.htm

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Login Password Project

Login Password project (Gui Programming) 1. LoginPassword.pro QT += core gui greaterThan ( QT_MAJOR_VERSION , 4): QT += widge...