понедельник, 19 июля 2021 г.

Սեպտեմբերի 27, 2020

 Պատերազմը ինձ անվերջ սպասել սովորեցրեց: Սպասումս ժամանակի մեջ դարձավ կարոտ ու ոտաբոբիկ սկսեց վազվզել սառնացած փողոցներով: Դու հաղթեցիր քո դեմ ելած ոսոխին, իսկ ես, շարունակում եմ պատերազմել, կռիվ տալ կարոտի դեմ, փորձում եմ հաղթահարել ու անվերջ պարտվում եմ նրան: Այդպես էլ բառեր չեմ գտնում, որ բացատրեմ սրտում եղածս, միայն զգում եմ, որ ձեռքերս սառել են հավետ, իսկ արհեստական կրակը անկարող է տաքացնել նրանց, որովհետև ամենաջերմ բանն իմ աշխարհում դու էիր, ում խլեց արհավիրքը: Կարոտում եմ, որովհետև հասկանում եմ դատարկվել ու լցվել եմ դատարկության ծանրությամբ, որովհետև թևերս կոտրվել են: Հիմա ամենաշատը սպասում եմ երազներիս, քանի որ այս անգամ էլ միգուցե հանդիպեմ քեզ այնտեղ, գրկեմ, կրկին լցվեմ ջերմությամբ, լուսավորվեմ, խավարը սպանես, ցավս մոռացնես...

Այլևս ոչինչ նույնը չէ և չի կարող լինել, բայց անհրաժեշտ է ապրել, նորից պետք է ժպտալ, բայց թե ինչ կթաքցնենք ժպիտի տակ, կիմանանք մենակ մենք ինքներս:

Ժամանակը կանգնել է ու չի շարժվում առաջ...Իսկ անծանոթ զինվորների մեջ ես շարունակում եմ անդադար փնտրել քեզ:



𝘈𝘯𝘯

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Login Password Project

Login Password project (Gui Programming) 1. LoginPassword.pro QT += core gui greaterThan ( QT_MAJOR_VERSION , 4): QT += widge...